Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Denise Stoop - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Denise Stoop - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!

Door: Denise Stoop

Blijf op de hoogte en volg Denise

29 Augustus 2013 | Nederland, Zoetermeer

Wauw, morgen gaat het al gebeuren. Ik ga naar Engeland! Mijn laatste dagje hier thuis, echt een heel raar idee. Morgenochtend om 5.30 gaan we met de volgepropte auto richting Calais. Om 12 uur nemen we de trein, dat zal een uur of anderhalf duren?!

De eerste nacht slapen we in het plaatsje Bognor Regis (aan het strand!!!) omdat ik 31 augustus pas mijn kamer in kan. Beetje miscommunicatie geweest maar goed, ik vind het wel leuk om even in Bognor Regis te kijken! We rijden wel even door naar Chichester om te kijken of ik toevallig mijn kamer al in kan maar ik denk het niet. 31 augustus zouden er pas mensen aanwezig zijn. Maar dan kan ik nog 1 nachtje voorbereiden haha! Ik vind het echt wel spannend worden nu! Ben benieuwd hoe mijn kamer is, met wie ik de keuken moet delen, wie er in mijn klas zitten. Als het allemaal maar leuke mensen zijn dan ben ik al blij haha!

X

• 29 Augustus 2013 - 08:55

Brenda:

Hoi Denise!

Spannend, nog 1 nachtje! Leuk dat je eerst naar Bognor Regis gaat, daar was ik ooit met uitwisseling toen ik in de tweede klas zat. Ik kon helaas niet komen op je afscheidsfeestje (druk druk druk met afstuderen), maar zal je ontwikkelingen volgen en misschien kom ik met mijn moeder een keer jouw kant op! Heel veel plezier in Chichester en goede reis!