Nog 1 week! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Denise Stoop - WaarBenJij.nu Nog 1 week! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Denise Stoop - WaarBenJij.nu

Nog 1 week!

Door: Denise Stoop

Blijf op de hoogte en volg Denise

23 Augustus 2013 | Nederland, Zoetermeer

Nog precies 1 week en dan ga ik voor 10 maanden naar Chichester toe. Nu komt het echt heel dichtbij en beginnen de zenuwen ook wel een beetje te komen! Ben al flink aan het inpakken. Wat je allemaal wel niet nodig hebt eigenlijk. Na een bezoekje aan Ikea denk ik dat ik toch wel aardig compleet ben. Nu komt het moeilijkste gedeelte, kleding uitzoeken om mee te nemen! Maar daar ga ik me na het weekend pas druk om maken.

Vanavond ga ik nog met mijn ouders en broertje lekker uit eten en zaterdag is dan mijn afscheidsfeestje waar nog wat familie langskomt en vrienden. Heb er zin in, maar ook weer niet! De laatste keer vrienden en familie zien voor ik toch echt voor een lange tijd weg ben. Zondag nog uit eten met mijn beste vriendinnetjes. En die zie ik gelukkig ook nog vlak voordat ik wegga. Het is gelukkig maar 10 maanden en ik ga een heleboel nieuwe avonturen tegemoet maar het zal wel even moeilijk zijn. En gelukkig bestaat er skype, whatsapp en facebook toch ;)

X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Hallo! Ik ben Denise, 21 jaar oud en ik kom uit Zoetermeer. Van 31 augustus tot 25 juni zal ik verblijven in Chichester, Engeland. Ik ga daar een Academic Study Year volgen op het Chichester College. Ik ga op een campus wonen, de Stockbridge Halls of Residence.

Actief sinds 28 Juni 2013
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 7895

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2013 - 25 Juni 2014

Chichester

Landen bezocht: